I.Boice | Iranian Boice Community


2015.03.05

عکس دیروز مین هیوک توی ساختمون FNC

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت0:51---23 اسفند 1393
خب چه سوالیه عزیزم! معلومه دیگه چون اون هیونه این یونگه! باهم فررررررق دارن هیونم همییییشه تعریفیه ^ــــــــــــــــ^
پاسخ: نخیر!!! یونگ هم همیشه تعریفیه!! مهسا بیا فرق نذار بینشون!


مهسا19
ساعت2:23---22 اسفند 1393
ببین اینجوری آخه بهتره! اگه همش بگم لوُث (با لوس اشتباه نگرفتما!) میشه بهتم کیف نمیده ولی اینجوری ارزشش بیشتره تازه اگه جای تعریف داشته باشه منم خب میگم دیگه :|
به منم کیف میده
پاسخ:بببین مهسا خودت شروع میکنیاااا خخخخخ چطوریه هیون همیشه جای تعریف داره ولی یونگ نداره هان؟؟؟؟؟ D:


مهسا19
ساعت1:09---21 اسفند 1393
پوران خیلی باحالی یعنی هر کلمه ای برخلاف یونگ میگم همشو حفظ می کنی بعد تعریافمو هیچکدوم یادت نمی مونه! ای بابا من از داداشم انتقاد می کنم صلاحشو میخوام... من بگم بهتره یا غریبه ها؟ :|
پاسخ: کووو تعریف!! یجوری میگی انگار لق لقه ی دهنت تعریف یونگه! میزنی بچه رو نصف میکنی بعد اون وسط ها یه تعریفی هم میندازی وسط!!!! عاقا بزار غریبه ها بگن! میگم غریبه ان! :)))))))))) مهسا خیلی کیف میده با تو کل کل کنم!!!


مهسا19
ساعت1:02---17 اسفند 1393
مینی جیگر
آره خیلی شبیه یونگ شده ولی پررتر و شیک تر از یونگه میدونین یونگ مخصوصا وقتایی که میره کمپانی یکم شلخته اس
پاسخ: مهسا!!! باز فاز تخریب یونگ رو برداشتی که!!!! شیک تره از یونگه! شلخته اس! اشپزی بلد نیس! شلوارش پاره اس! سوهیون رو نابود کرد! چوب درام مین رو برداشته! بابا فقط یبار گفتی عزیزم یونگ!!! بعد میگی به من میگی خخخخخخخخخ


aliran
ساعت23:49---16 اسفند 1393
چقدر قایفش تغییر کرده یه لحظه شک کردم مین هیوک باشه
پاسخ: تیپ هیونگش رو زده! همه شک میکنن!


lovely
ساعت22:25---16 اسفند 1393
،اونی اگه اینستا داری بی زحمت ای دیشو بده
پاسخ: اینستای خودم؟ اینه عزیزم puran2kht


lovely
ساعت22:14---16 اسفند 1393
وای اونی مین موهاش و کوتاه کرد؟؟؟به دوستام قول دادم هر وق موهاشو زد به هشون شیرینی بدم...
پاسخ:من شک دارم کوتاه شده باشه!!! به این عکسه توجه نکن!


آرامیس
ساعت18:34---16 اسفند 1393
چقدر تو عکس اولیه شبیه یونگ شده! اولش فکر کردم یونگه!
پاسخ: آرمی اگه تو اولش فکر کردی من تا چند دقیقه هی میگفتم این یونگه یا مینه!!! اخرش از روی ابروش گفتم مینه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 16 اسفند 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com